Online marketing használata ingatlanirodáknak

Hogyan építs egy marketing rendszert, ha ingatlanokat szeretnél értékesíteni? Ez a cikk azoknak az ingatlanosoknak/ingatlanirodáknak szól, akik szeretnék kihasználni az online marketingben rejlő lehetőségeket. Sok ingatlanosnál és ingatlanirodánál örök kérdés, hogy hol hirdessen, melyik a legjobban működő platform az ingatlanok meghirdetésénél, honnan jön a legtöbb […]

Google Ads fiók felfüggesztése

/ Google Ads account has been Suspended / Mi a teendőd, ha a Google ads fiókodat felfüggesztették? Ijesztő érzés, amikor egy „Felfüggesztettük fiókját” tárgyú e-mail érkezik az e-mail fiókunkba. Ebben a cikkben összeszedem a saját tapasztalatainkat és a fellelhető netes cikkek legfontosabb megoldási lehetőségeit. A […]

Hogyan hatnak a színek a Facebook hirdetéseknél? – Színpszichológia alkalmazása.

Ebben a bejegyzésben leírom lépésről lépésre, hogy használjuk úgy a színeket (színek pszichológiáját segítségül hívva), hogy azok jelentősen növeljék a konverziós értékesítési rátánkat a Facebook hirdetésünkben. A leírt módszert lehet használni minden olyan marketing eszköznél, ahol meghatározó a hirdetés képi világa (Google ads display hirdetés, […]

Facebook hirdetés tudatos tervezése

/remarketing fontossága/   Amikor egy vállalkozás marketing kampányát tervezzük, próbáljunk meg folyamatokban gondolkodni. Ha megvan milyen konkrét célokat szeretnénk elérni a kampánnyal, ki tudjuk hozzá választani a legmegfelelőbb marketingeszközöket és elkezdődhet a tervezés. Érdemes vizualizálni a kampányt, így látjuk, hogy az egyes elemek milyen célt […]

Négy hiba, amit marketing ügynökség keresés közben elkövethetsz + a jó gyakorlat

Négy nagy hiba, avagy hogyan ne válassz marketing ügynökséget. Facebook csoport megkérdezése Egyre többször látni, hogy a marketinggel foglalkozó Facebook csoportokban teszik fel a kérdést „Tudtok ajánlani tényleg jó marketing ügynökséget?”.Ügyfélre éhes ügynökségek hada figyeli a hasonló csoportokat, ehhez hasonló kérdésekre várva. Le is csapnak […]

Boutique marketing ügynökség

Mi is a boutique marketing ügynökség? A „boutique” (butik) egy francia szó, ami olyan kisebb, szofisztikált üzletet jelent, ami máshol nem kapható különlegességekkel kápráztatja el vevőit. A magyar marketing ügynökségek között is vannak olyanok, akik nem a mennyiségi szolgáltatásra, hanem a minőségre fektetik a hangsúlyt. […]

Keresőoptimalizálás (SEO) árak

Ebben a posztban azt szeretném összefoglalni, hogy milyen részegységekből áll 2023-ban egy SEO-s megbízás és jellemzően, milyen összeg a reális amiért ezeket el lehet végeztetni. Ha elolvasod ezt a cikket, akkor könnyen tudsz majd ajánlatot kérni keresőoptimalizálásra és nehezebben fognak különféle nyakatekert módon havi összegeket […]

Marketing tanácsadás a Facebook keretein belül

A Facebook lehetőséget biztosít a hirdetések átbeszélésére a saját marketing szakértőivel, akik átfogóan ismerik a Facebook hirdetési eszközeit és az esetlegesen felmerülő problémákra megtalálják a választ, akár társosztályok bevonásával is. A kezdetek óta részt veszek ebben a programban. Ez idő alatt rengeteg jó tippet kaptam, […]

Koronavírus hatása az online értékesítésre és a marketingre

Koronavírus hatása az online értékesítésre és a marketingre A világjárvány mindannyiunkat egy sor merőben szokatlan és új helyzet elé állít, sokszor kell most kilépnünk a komfortzónánkból. Ezen a nehézségekkel tűzdelt úton együtt kell, hogy végig menjünk! Milyen hatása lesz/lehet a koronavírusnak az online értékesítésre? Sok […]

Marketing tanácsadás folyamata

Ebben a posztban leírom a marketing tanácsadás folyamatát. Én ezeken a pontokon megyek végig a leendő parteremmel, hogy zökkenőmentesen meg tudjuk valósítani a kitűzött célokat. A marketing tanácsadás célja Vagy a meglévő marketingfolyamat javítása, vagy egy még nem létező elkészítése. Marketing tanácsadás menete Adatgyűjtés, a […]