A Facebook lehetőséget biztosít a hirdetések átbeszélésére a saját marketing szakértőivel, akik átfogóan ismerik a Facebook hirdetési eszközeit és az esetlegesen felmerülő problémákra megtalálják a választ, akár társosztályok bevonásával is. A kezdetek óta részt veszek ebben a programban. Ez idő alatt rengeteg jó tippet kaptam, […]
Koronavírus hatása az online értékesítésre és a marketingre
Koronavírus hatása az online értékesítésre és a marketingre A világjárvány mindannyiunkat egy sor merőben szokatlan és új helyzet elé állít, sokszor kell most kilépnünk a komfortzónánkból. Ezen a nehézségekkel tűzdelt úton együtt kell, hogy végig menjünk! Milyen hatása lesz/lehet a koronavírusnak az online értékesítésre? Sok […]
Marketing tanácsadás folyamata
Ebben a posztban leírom a marketing tanácsadás folyamatát. Én ezeken a pontokon megyek végig a leendő parteremmel, hogy zökkenőmentesen meg tudjuk valósítani a kitűzött célokat. A marketing tanácsadás célja Vagy a meglévő marketingfolyamat javítása, vagy egy még nem létező elkészítése. Marketing tanácsadás menete Adatgyűjtés, a […]
Kalkuláljunk együtt, hogy mennyibe fog kerülni a marketingkampányod és milyen megtérülés várható.
Sokszor előjön az a kérdés, hogy mennyit kellene költeni egy Facebook vagy egy Google ads kampányban. Remélem, hogy ez a kalkuláció segítségedre lesz! A vállalkozásod foglalkozzon szolgáltatással vagy értékesítsen termékeket, tudnod kell, hogy egy konverzió (beteljesült vásárlás vagy szolgáltatás megrendelés) mennyi hasznot (az az összeg, […]
A Google ads és a Facebook hirdetések könyvelése – avagy, hogyan fizess ÁFÁ-t!
Ha új ügyféllel találkozom, aki még nem hirdetett facebookon vagy google ads-en, ez a téma mindig előjön, de még az is előfordul, hogy olyannak is tudok újat mondani, aki már futtatott hirdetéseket. Összeszedtem, hogy kinek hogy kell adózni a FB és Google ADS hirdetések után. […]
Youtube csatorna megépítése a tervezéstől a megvalósításig
Egy YouTube csatorna megépítése a tervezéstől a megvalósításig egy példán keresztül bemutatva. /Ez a videó a SOCIAL MARKETING SUMMIT 2019 konferencián szerepelt./ Végigmutatom az egész folyamatot a videó SEO-t és stratégiai tervezést szem előtt tartva. Ha végignézed a videót, akkor egy jó alapot kapsz, hogy […]
SEO-barát cikk-blogbejegyzés kinézete, tagolása
Mitől kerül egy honlap előkelő helyre a Google találati listáján, ez sokakat foglalkoztató kérdés. Lehet a honlapod a végletekig keresőoptimalizált, villámgyors, az összes technikai SEO követelménynek megfelelő. De ha nem hasznos, nem releváns az olvasónak a tartalom ami rajta van, soha nem kerül az első […]
Facebook hirdetés ára
Azaz, hogyan épül fel egy facebook hirdetés ára, sorra vettem a költségeket és részleteztem azokat. Facebook kampányállítás – egyszeri díj Facebook kampánykezelés – havonta fizetendő díj Facebookon elköltött összeg – havonta fizetendő pénz, amit az ügyfél fizet a Facebook felé Ebben a posztban a Facebook […]
Jól konvertáló Facebook hirdetés felépítése.
Facebook hirdetések felépítése. Ebben a posztban szeretném megmutatni, hogyan építek fel egy Facebook hirdetést példákkal illusztrálva. Minden szolgáltatás, termék, esemény más, ezért minden egyes kreatív felépülése is eltérő lehet, de általánosságban el lehet mondani, hogy a következőknek kell megfeleltetni egy-egy hirdetésnek: FB hirdetésszövegek termék bemutatás, […]
Jegyértékesítési rendszer építése Facebook kampány segítségével
Nemrég, egy érdekes feladattal találtak meg. Készítenem kellett egy Facebook kampányt, ami támogatja a jegyértékesítését egy spanyol zenekarnak. A plusz kérés az volt, hogy ha lehet a stratégiát is írjam le, hogy a későbbiekben házon belül lehessen elkészíteni a kampányokat. Mivel nagyon sok komplex jegyértékesítési […]