Négy nagy hiba, avagy hogyan ne válassz marketing ügynökséget. Facebook csoport megkérdezése Egyre többször látni, hogy a marketinggel foglalkozó Facebook csoportokban teszik fel a kérdést „Tudtok ajánlani tényleg jó marketing ügynökséget?”.Ügyfélre éhes ügynökségek hada figyeli a hasonló csoportokat, ehhez hasonló kérdésekre várva. Le is csapnak […]
Boutique marketing ügynökség
Mi is a boutique marketing ügynökség? A „boutique” (butik) egy francia szó, ami olyan kisebb, szofisztikált üzletet jelent, ami máshol nem kapható különlegességekkel kápráztatja el vevőit. A magyar marketing ügynökségek között is vannak olyanok, akik nem a mennyiségi szolgáltatásra, hanem a minőségre fektetik a hangsúlyt. […]
Keresőoptimalizálás (SEO) árak
Ebben a posztban azt szeretném összefoglalni, hogy milyen részegységekből áll 2023-ban egy SEO-s megbízás és jellemzően, milyen összeg a reális amiért ezeket el lehet végeztetni. Ha elolvasod ezt a cikket, akkor könnyen tudsz majd ajánlatot kérni keresőoptimalizálásra és nehezebben fognak különféle nyakatekert módon havi összegeket […]
Marketing tanácsadás a Facebook keretein belül
A Facebook lehetőséget biztosít a hirdetések átbeszélésére a saját marketing szakértőivel, akik átfogóan ismerik a Facebook hirdetési eszközeit és az esetlegesen felmerülő problémákra megtalálják a választ, akár társosztályok bevonásával is. A kezdetek óta részt veszek ebben a programban. Ez idő alatt rengeteg jó tippet kaptam, […]
Koronavírus hatása az online értékesítésre és a marketingre
Koronavírus hatása az online értékesítésre és a marketingre A világjárvány mindannyiunkat egy sor merőben szokatlan és új helyzet elé állít, sokszor kell most kilépnünk a komfortzónánkból. Ezen a nehézségekkel tűzdelt úton együtt kell, hogy végig menjünk! Milyen hatása lesz/lehet a koronavírusnak az online értékesítésre? Sok […]
Marketing tanácsadás folyamata
Ebben a posztban leírom a marketing tanácsadás folyamatát. Én ezeken a pontokon megyek végig a leendő parteremmel, hogy zökkenőmentesen meg tudjuk valósítani a kitűzött célokat. A marketing tanácsadás célja Vagy a meglévő marketingfolyamat javítása, vagy egy még nem létező elkészítése. Marketing tanácsadás menete Adatgyűjtés, a […]
Kalkuláljunk együtt, hogy mennyibe fog kerülni a marketingkampányod és milyen megtérülés várható.
Sokszor előjön az a kérdés, hogy mennyit kellene költeni egy Facebook vagy egy Google ads kampányban. Remélem, hogy ez a kalkuláció segítségedre lesz! A vállalkozásod foglalkozzon szolgáltatással vagy értékesítsen termékeket, tudnod kell, hogy egy konverzió (beteljesült vásárlás vagy szolgáltatás megrendelés) mennyi hasznot (az az összeg, […]
A Google ads és a Facebook hirdetések könyvelése – avagy, hogyan fizess ÁFÁ-t!
Ha új ügyféllel találkozom, aki még nem hirdetett facebookon vagy google ads-en, ez a téma mindig előjön, de még az is előfordul, hogy olyannak is tudok újat mondani, aki már futtatott hirdetéseket. Összeszedtem, hogy kinek hogy kell adózni a FB és Google ADS hirdetések után. […]
Youtube csatorna megépítése a tervezéstől a megvalósításig
Egy YouTube csatorna megépítése a tervezéstől a megvalósításig egy példán keresztül bemutatva. /Ez a videó a SOCIAL MARKETING SUMMIT 2019 konferencián szerepelt./ Végigmutatom az egész folyamatot a videó SEO-t és stratégiai tervezést szem előtt tartva. Ha végignézed a videót, akkor egy jó alapot kapsz, hogy […]
SEO-barát cikk-blogbejegyzés kinézete, tagolása
Mitől kerül egy honlap előkelő helyre a Google találati listáján, ez sokakat foglalkoztató kérdés. Lehet a honlapod a végletekig keresőoptimalizált, villámgyors, az összes technikai SEO követelménynek megfelelő. De ha nem hasznos, nem releváns az olvasónak a tartalom ami rajta van, soha nem kerül az első […]