Sokszor előjön az a kérdés, hogy mennyit kellene költeni egy Facebook vagy egy Google ads kampányban. Remélem, hogy ez a kalkuláció segítségedre lesz! A vállalkozásod foglalkozzon szolgáltatással vagy értékesítsen termékeket, tudnod kell, hogy egy konverzió (beteljesült vásárlás vagy szolgáltatás megrendelés) mennyi hasznot (az az összeg, […]
A Google ads és a Facebook hirdetések könyvelése – avagy, hogyan fizess ÁFÁ-t!
Ha új ügyféllel találkozom, aki még nem hirdetett facebookon vagy google ads-en, ez a téma mindig előjön, de még az is előfordul, hogy olyannak is tudok újat mondani, aki már futtatott hirdetéseket. Összeszedtem, hogy kinek hogy kell adózni a FB és Google ADS hirdetések után. […]
Youtube csatorna megépítése a tervezéstől a megvalósításig
Egy YouTube csatorna megépítése a tervezéstől a megvalósításig egy példán keresztül bemutatva. /Ez a videó a SOCIAL MARKETING SUMMIT 2019 konferencián szerepelt./ Végigmutatom az egész folyamatot a videó SEO-t és stratégiai tervezést szem előtt tartva. Ha végignézed a videót, akkor egy jó alapot kapsz, hogy […]
SEO-barát cikk-blogbejegyzés kinézete, tagolása
Mitől kerül egy honlap előkelő helyre a Google találati listáján, ez sokakat foglalkoztató kérdés. Lehet a honlapod a végletekig keresőoptimalizált, villámgyors, az összes technikai SEO követelménynek megfelelő. De ha nem hasznos, nem releváns az olvasónak a tartalom ami rajta van, soha nem kerül az első […]
Facebook hirdetés ára
Azaz, hogyan épül fel egy facebook hirdetés ára, sorra vettem a költségeket és részleteztem azokat. Facebook kampányállítás – egyszeri díj Facebook kampánykezelés – havonta fizetendő díj Facebookon elköltött összeg – havonta fizetendő pénz, amit az ügyfél fizet a Facebook felé Ebben a posztban a Facebook […]
Jól konvertáló Facebook hirdetés felépítése.
Facebook hirdetések felépítése. Ebben a posztban szeretném megmutatni, hogyan építek fel egy Facebook hirdetést példákkal illusztrálva. Minden szolgáltatás, termék, esemény más, ezért minden egyes kreatív felépülése is eltérő lehet, de általánosságban el lehet mondani, hogy a következőknek kell megfeleltetni egy-egy hirdetésnek: FB hirdetésszövegek termék bemutatás, […]
Jegyértékesítési rendszer építése Facebook kampány segítségével
Nemrég, egy érdekes feladattal találtak meg. Készítenem kellett egy Facebook kampányt, ami támogatja a jegyértékesítését egy spanyol zenekarnak. A plusz kérés az volt, hogy ha lehet a stratégiát is írjam le, hogy a későbbiekben házon belül lehessen elkészíteni a kampányokat. Mivel nagyon sok komplex jegyértékesítési […]
A honlap sebessége az egyik legerősebb onSITE SEO faktor
Az egyik legerősebb onSITE SEO faktor a honlap gyorsasága. Ha wordpress oldalt használsz, akkor biztos belefutottál már, hogy egyre több plugin használatával a honlapod, ha beleilleszted a Google speed tesztjébe, elkeserítő eredményt ad. Arról nem is beszélve, hogy a programozód fogja a fejét a Google […]
Linképítés okosan – esettanulmány – Offsite SEO
Sok cég szembesül vele, hogy az organikus keresésnél a honlapja nincs az első 3 helyen, sőt az első oldalon sem. Ilyenkor jön a kérdés, a technikai SEO (onSITE SEO) megtörtént, a Google át tudja járni az egész oldalt kényelmesen, de nem jön a várt eredmény. […]
Kulcsszókutatásban rejlő lehetőségek (YouTube csatorna építésre koncentrálva)
A kulcsszókutatás az egyik legfontosabb lépése, egy honlap vagy YouTube csatorna készítésénél is. Ebben a posztban a YouTube csatornákra fókuszálnék. Egy példán keresztül bemutatom mennyire jól lehet használni egy forprofit vállalkozásnál ezt az eszközt, ha átgondoltan építjük meg a csatornánkat és olyan videókkal töltjük fel, […]