Facebook hirdetés ára

Azaz, hogyan épül fel egy facebook hirdetés ára, sorra vettem a költségeket részletezve.

  • Facebook kampányállítás – egyszeri díj
  • Facebook kampánykezelés – havonta fizetendő díj
  • Facebookon elköltött összeg – havonta fizetendő pénz, amit az ügyfél fizet a Facebook felé

Ebben a posztban a Facebook kampánykezelés munkafázisait, összetevőit fogom felsorolni és mellé írni mi mennyi munkaórát vesz általában igénybe.

Részletezzük mennyi időt vesz igénybe egy kampány kezelése:

Rengeteg dologtól függhet, hogy mennyi időt/energiát kell fordítani egy kampányra. A jobb érthetőség kedvéért vegyünk egy olyan kampányt, amiben elköltünk 100-150e Ft-ot és 3-4 kampányelem fut különböző céllal (pl egy folyamaton visszük végig a látogatót) és minden kampányelemben van 4-6 féle hirdetés.

  • általában hetente gyűlik össze annyi adat(minden kampány más, van ahol naponta, és van ahol 2 hetente van elegendő adat), hogy lehessen belőle következtetéseket levonni. Ezért heti egyszer 30 perc alatt az adott kampánynál fontos mérőszámot átnézzük és ha szükséges változtatásokat is csinálunk. Ha van valamilyen anomália, én általában megmutatom más szakértőnek is a kampányt.
    (kb 2 óra havonta)
  • általában minden kampányban vannak mozgó elemek, akciók, posztok meghirdetése, képek cseréje, szövegek változtatása…stb
    (kb 2-3 óra havonta)
  • havi kampányjelentés elkészítése. Összegezzük az elért eredményeket és javaslatokat teszünk a kampány jobb működése érdekében az esetleges nagyobb változtatásokra.
    (kb 1-2 óra havonta)
  • ügyfélkezelés, azaz a felmerülő kérdések megbeszélése és a következő hónapok történéseinek fixálása, tervezés…
    (kb 1-2 óra havonta)

Erre a példában szereplő kampánykezelésére havonta 6-9 munkaórát kell fordítani, hogy azt az ember lelkiismeretesen és hatékonyan csinálja.
Nálam 60-70e forinttól kezdődik egy alap facebook kampánykezelés havi ára a fentiekből kiderül, hogy ha valaki lelkiismeretesen dolgozik egy hasonló összegnek kell kijönnie.

Úgy gondolom, aki ennél kevesebb összegért vállal egy kampánykezelést, valamit a munkafázisokból kihagy. Vannak ennél lényegesen komplexebb kampányok is, amire ennyi munkaóra nem elég, de én egy ilyen kalkuláción szoktam végigmenni a kampányár megállapításánál.

Ennél a kampánynál fizetendő összegek:

  • 60-70e (kampánykezelés)
  • 100-150e (kampányköltés)

Összesen fizetendő: 160-220e Ft

Minden cég és cél más és más, így minden Facebook kampány is különbözik egymástól. Azaz mindig az egyedi célok megismerése után lehet pontosan kalkulálni és árajánlatot adni egy-egy munkára.

Ha tervezel futtatni Facebook kampányt és úgy gondolod tudnék segíteni, keress bátran!

Név:*
E-mail:*
Üzenet:
Írd be amit látsz a képen, hogy lássam nem vagy robot:

 

Vélemény, hozzászólás?