Facebook hirdetés ára

Azaz, hogyan épül fel egy facebook hirdetés ára, sorra vettem a költségeket és részleteztem azokat.

  • Facebook kampányállítás – egyszeri díj
  • Facebook kampánykezelés – havonta fizetendő díj
  • Facebookon elköltött összeg – havonta fizetendő pénz, amit az ügyfél fizet a Facebook felé

Ebben a posztban a Facebook kampánykezelés munkafázisait, összetevőit fogom felsorolni és mellé írni mi mennyi munkaórát vesz általában igénybe.

Részletezzük mennyi időt vesz igénybe egy kampány kezelése:

Rengeteg dologtól függhet, hogy mennyi időt/energiát kell fordítani egy kampányra. A jobb érthetőség kedvéért vegyünk egy olyan kampányt, amiben elköltünk 200-250e Ft-ot és 3-4 kampányelem fut különböző céllal (pl egy folyamaton visszük végig a látogatót) és minden kampányelemben van 4-6 féle hirdetés.

  • általában hetente gyűlik össze annyi adat(minden kampány más, van ahol naponta, és van ahol 2 hetente van elegendő adat), hogy lehessen belőle következtetéseket levonni. Ezért heti egyszer 1-3 óra alatt az adott kampánynál fontos mérőszámot átnézzük és ha szükséges változtatásokat is csinálunk. Ha van valamilyen anomália, én általában megmutatom más szakértőnek is a kampányt.
    (kb 4-12 óra havonta)
  • általában minden kampányban vannak mozgó elemek, akciók, posztok meghirdetése, képek cseréje, szövegek változtatása…stb
    (kb 2-3 óra havonta)
  • havi kampányjelentés elkészítése. Összegezzük az elért eredményeket és javaslatokat teszünk a kampány jobb működése érdekében az esetleges nagyobb változtatásokra.
    (kb 1-2 óra havonta)
  • ügyfélkezelés, azaz a felmerülő kérdések megbeszélése és a következő hónapok történéseinek fixálása, tervezés…
    (kb 2-3 óra havonta)

Erre a példában szereplő kampánykezelésére havonta 10-20 munkaórát kell fordítani, hogy azt az ember lelkiismeretesen és hatékonyan csinálja.
Nálam 60-80e forinttól kezdődik egy alap facebook kampánykezelés havi ára a fentiekből kiderül, hogy ha valaki lelkiismeretesen dolgozik egy hasonló összegnek kell kijönnie.

Úgy gondolom, aki ennél kevesebb összegért vállal egy kampánykezelést, valamit a munkafázisokból kihagy. Vannak ennél lényegesen komplexebb kampányok is, amire ennyi munkaóra nem elég, de én egy ilyen kalkuláción szoktam végigmenni a kampányár megállapításánál.

Ennél a kampánynál fizetendő összegek:

  • 60-80e (kampánykezelés)
  • 200-250e (kampányköltés)

Összesen fizetendő: 260-330e Ft

Minden cég és cél más és más, így minden Facebook kampány is különbözik egymástól. Azaz mindig az egyedi célok megismerése után lehet pontosan kalkulálni és árajánlatot adni egy-egy munkára.

Ide kattintva elolvashatod milyen előnyökkel jár a marketinged kiszervezése.

Ha tervezel futtatni Facebook kampányt és úgy gondolod tudnék segíteni, keress bátran!

Név:*
E-mail:*
Üzenet:
Írd be amit látsz a képen, hogy lássam nem vagy robot:

 

Vélemény, hozzászólás?