Online marketing stratégia készítés

marketing-plan

Egy-egy online marketing mixben rengeteg eszköz szerepelhet a meghatározott cél függvényében.

Ezeknek a marketing eszközöknek ismerem a lehetőségeit, amit bele tudok építeni a céged online marketing stratégiájába.

Egy ember képtelen ellátni egy cég minden online csatornájának a profi jelenlétét, hisz egy-egy eszköz alapos ismeretéhez napi rengeteg munkaóra és tapasztalat szükséges. Ezért, én nem is vállalok el minden feladatot. Jó megoldás az egyes részfeladatok kiszervezése, hisz ekkor megvan az az előnyünk, hogy több cég munkáját is ki tudjuk próbálni és a számunkra legmegfelelőbbet választhatjuk.

Az alvállalkozók kiválasztásában és briefelésében is a segítségedre tudok lenni.
De elsősorban egy olyan, a cégedre szabott online stratégiát tudok alkotni, amivel a céljaidat eléred.

Az online marketing terv ill. folyamat készítés stációi:

  1. Célok meghatározása
  2. Online marketing stratégia ill. terv készítése (ebbe a szakaszba beletartozik az online eszközök kiválasztásán át azoknak a használati módján keresztül az eredmények visszaméréséig rengeteg dolog)
  3. A terv megvalósítása
  4. Optimalizálás
  5. Újratervezés és a 3. ponttól indul újra a körforgás
A marketing folyamat lépései

Végig megyünk az első ponttól a harmadikig Ezután pedig maga az optimalizálás (4. pont) szüli az új terveket, és kezdődik elöről a körforgás. A folyamat közben figyelni kell a konverziókat a visszamért eredményeket. A megszerzett adatok birtokában érdemes időről-időre felülvizsgálni a tervet, levonni a következtetéseket, és esetleg új eszközöket, kampánytípusokat indítani.

Olvasd el mikor érdemes online marketing szakértőnek kiszervezni a munkát.