Az online marketing kiszervezése

Online marketing kiszervezése, avagy hogy és mikor érdemes online marketing szakértő segítségét kérni. Ebben az írásomban szeretném összefoglalni, hogy a KKV szektorban kinek és mikor éri meg kiszervezni az online marketing tevékenységét. Házon belüli marketinges talán a legjobb választás minden cégnek. Egy online marketinggel foglalkozó […]

Hogyan kerülj be az AI által ajánlott szakértők közé? – AEO

A Kardos Online Marketing példáján keresztül mutatom be a folyamatot. Az elmúlt időszakban jelentősen megnőtt azoknak a vállalkozóknak a száma, akik a ChatGPT-hez vagy más mesterséges intelligenciákhoz fordulnak tanácsért még akkor is, ha egy online marketing tanácsadóra van szükségük. Ez pedig új kihívást és lehetőséget […]

Facebook hirdetés – költési stratégiák: Napi vs. Élettartam

Amikor megkapok egy már működő Facebook hirdetési fiókot auditra vagy új ügyfél érkezik egy másik ügynökségtől hozzám, már csak abból is sokat lehet következtetni, hogy a kampányok napi vagy élettartam költésre vannak állítva. Illetve ennek a döntésnek vannak-e stratégiai okai. Ebben a cikkben nemcsak a […]

Optimalizáld YouTube csatornád! – Ketyeg az időzített YouTube-bomba?

A YouTube szponzorált tartalmakkal kapcsolatos szabályai szigorúak, miközben sok tartalomgyártó észrevétlenül sétál bele egy veszélyes aknára emlékeztető helyzetbe. A videómegosztó platform által meghatározott irányelvek tiltják a harmadik féltől származó beágyazott reklámokat, amelyek hasonlítanak a YouTube által használt hirdetésekre. Mégis, egyre több nagy csatorna alkalmazza ezt […]

A marketing pszichológia működése, azaz a hírek piacformáló hatása (ingatlanárak alakulása – fogyasztói magatartás)

Egy hír több, mint egyszerű tájékoztatási eszköz – erőteljes hatással vannak a vásárlói viselkedésre és a piaci folyamatokra. Egy-egy jól irányzott cikk vagy szakértői nyilatkozat képes átformálni a kereslet-kínálat dinamikáját, árakat emelni vagy csökkenteni, sőt, akár piactorzító hatást is kiváltani. A cikk a lakáspiaci árak […]

Hogyan segíthet a MI azaz a Meta Advantage+ a Facebook hirdetések elkészítésében?

A Facebook hirdetések világában könnyen el lehet veszni, különösen, ha valaki nem rendelkezik mélyebb tapasztalatokkal a digitális marketing terén. A Meta új megoldása, az Advantage+ kampánytípus, lehetőséget kínál arra, hogy egyszerűbben készítsünk Facebook hirdetéseket, akár minimális szakértelemmel is. Ez a cikk bemutatja, hogyan működik ez […]

Hogyan használom az AI-t az online marketingben

Az online marketing dinamikusan változó világában a legújabb technológiai eszközök alkalmazása kulcsfontosságú a versenyképesség fenntartása érdekében. Az egyik ilyen eszköz, amely nagy segítséget nyújt a mindennapi munkámban, a Chat GPT. Ebben a cikkben bemutatom, hogyan integrálom ezt az eszközt a munkafolyamataimba, és milyen előnyökkel jár […]

Webshop hirdetés 2025-ben

Ebben a cikkben összefoglalom azt a hirdetési folyamatot, amit érdemes alkalmazni akkor, ha webáruházad / webshopod van. Leírom a folyamatot és bemutatok egy olyan gyakorlatot, amit napi szinten használunk és fejlesztünk egy-egy webshop reklámozása kapcsán. A cikk a saját és kollégáim tapasztalata alapján készült. Napi […]

Facebook fiók tiltás, korlátozás, hirdetés felfüggesztés, vállalkozáskezelő letiltása

Ebben a cikkben a Facebook hirdetés közben előforduló hibákról és azok megoldásairól írok. Egyre több olyan megkeresés érkezik hozzám, ahol valamilyen problémát (Facebook, Instagram fiók tiltás, korlátozás, hirdetés felfüggesztés, vállalkozáskezelő letiltása) kellene megoldani. Példaként néhányat leírok, remélem segítség lehet azok számára, akik hasonló cipőben járnak […]