Az online marketing kiszervezése

Online marketing kiszervezése, avagy hogy és mikor érdemes online marketing szakértő segítségét kérni. Ebben az írásomban szeretném összefoglalni, hogy a KKV szektorban kinek és mikor éri meg kiszervezni az online marketing tevékenységét. Házon belüli marketinges talán a legjobb választás minden cégnek. Egy online marketinggel foglalkozó […]

Jegyértékesítési rendszer építése Facebook kampány segítségével

Nemrég, egy érdekes feladattal találtak meg. Készítenem kellett egy Facebook kampányt, ami támogatja a jegyértékesítését egy spanyol zenekarnak. A plusz kérés az volt, hogy ha lehet a stratégiát is írjam le, hogy a későbbiekben házon belül lehessen elkészíteni a kampányokat. Mivel nagyon sok komplex jegyértékesítési […]

A honlap sebessége az egyik legerősebb onSITE SEO faktor

Az egyik legerősebb onSITE SEO faktor a honlap gyorsasága. Ha wordpress oldalt használsz, akkor biztos belefutottál már, hogy egyre több plugin használatával a honlapod, ha beleilleszted a Google speed tesztjébe, elkeserítő eredményt ad. Arról nem is beszélve, hogy a programozód fogja a fejét a Google […]

Linképítés okosan – esettanulmány

Sok cég szembesül vele, hogy az organikus keresésnél a honlapja nincs az első 3 helyen, sőt az első oldalon sem. Ilyenkor jön a kérdés, a technikai SEO (onSITE SEO) megtörtént, a Google át tudja járni az egész oldalt kényelmesen, de nem jön a várt eredmény. […]

Kulcsszókutatásban rejlő lehetőségek (YouTube csatorna építésre koncentrálva)

A kulcsszókutatás az egyik legfontosabb lépése, egy honlap vagy YouTube csatorna készítésénél is. Ebben a posztban a YouTube csatornákra fókuszálnék. Egy példán keresztül bemutatom mennyire jól lehet használni egy forprofit vállalkozásnál ezt az eszközt, ha átgondoltan építjük meg a csatornánkat és olyan videókkal töltjük fel, […]