Az online marketing kiszervezése

Online marketing kiszervezése, avagy hogy és mikor érdemes online marketing szakértő segítségét kérni. Ebben az írásomban szeretném összefoglalni, hogy a KKV szektorban kinek és mikor éri meg kiszervezni az online marketing tevékenységét. Házon belüli marketinges talán a legjobb választás minden cégnek. Egy online marketinggel foglalkozó […]

Youtube csatorna megépítése a tervezéstől a megvalósításig

Egy YouTube csatorna megépítése a tervezéstől a megvalósításig egy példán keresztül bemutatva. /Ez a videó a SOCIAL MARKETING SUMMIT 2019 konferencián szerepelt./ Végigmutatom az egész folyamatot a videó SEO-t és stratégiai tervezést szem előtt tartva. Ha végignézed a videót, akkor egy jó alapot kapsz, hogy […]

SEO-barát cikk-blogbejegyzés kinézete, tagolása

Mitől kerül egy honlap előkelő helyre a Google találati listáján, ez sokakat foglalkoztató kérdés. Lehet a honlapod a végletekig keresőoptimalizált, villámgyors, az összes technikai SEO követelménynek megfelelő. De ha nem hasznos, nem releváns az olvasónak a tartalom ami rajta van, soha nem kerül az első […]

Facebook hirdetés ára

Azaz, hogyan épül fel egy facebook hirdetés ára, sorra vettem a költségeket és részleteztem azokat. Facebook kampányállítás – egyszeri díj Facebook kampánykezelés – havonta fizetendő díj Facebookon elköltött összeg – havonta fizetendő pénz, amit az ügyfél fizet a Facebook felé Ebben a posztban a Facebook […]

Jól konvertáló Facebook hirdetés felépítése.

Facebook hirdetések felépítése. Ebben a posztban szeretném megmutatni, hogyan építek fel egy Facebook hirdetést példákkal illusztrálva. Minden szolgáltatás, termék, esemény más, ezért minden egyes kreatív felépülése is eltérő lehet, de általánosságban el lehet mondani, hogy a következőknek kell megfeleltetni egy-egy hirdetésnek: FB hirdetésszövegek  termék bemutatás, […]

Jegyértékesítési rendszer építése Facebook kampány segítségével

Nemrég, egy érdekes feladattal találtak meg. Készítenem kellett egy Facebook kampányt, ami támogatja a jegyértékesítését egy spanyol zenekarnak. A plusz kérés az volt, hogy ha lehet a stratégiát is írjam le, hogy a későbbiekben házon belül lehessen elkészíteni a kampányokat. Mivel nagyon sok komplex jegyértékesítési […]

A honlap sebessége az egyik legerősebb onSITE SEO faktor

Az egyik legerősebb onSITE SEO faktor a honlap gyorsasága. Ha wordpress oldalt használsz, akkor biztos belefutottál már, hogy egyre több plugin használatával a honlapod, ha beleilleszted a Google speed tesztjébe, elkeserítő eredményt ad. Arról nem is beszélve, hogy a programozód fogja a fejét a Google […]

Linképítés okosan – esettanulmány

Sok cég szembesül vele, hogy az organikus keresésnél a honlapja nincs az első 3 helyen, sőt az első oldalon sem. Ilyenkor jön a kérdés, a technikai SEO (onSITE SEO) megtörtént, a Google át tudja járni az egész oldalt kényelmesen, de nem jön a várt eredmény. […]