Online marketing kiszervezése, avagy hogy és mikor érdemes online marketing szakértő segítségét kérni. Ebben az írásomban szeretném összefoglalni, hogy a KKV szektorban kinek és mikor éri meg kiszervezni az online marketing tevékenységét. Házon belüli marketinges talán a legjobb választás minden cégnek. Egy online marketinggel foglalkozó […]
Hogyan segíthet a MI azaz a Meta Advantage+ a Facebook hirdetések elkészítésében?
A Facebook hirdetések világában könnyen el lehet veszni, különösen, ha valaki nem rendelkezik mélyebb tapasztalatokkal a digitális marketing terén. A Meta új megoldása, az Advantage+ kampánytípus, lehetőséget kínál arra, hogy egyszerűbben készítsünk Facebook hirdetéseket, akár minimális szakértelemmel is. Ez a cikk bemutatja, hogyan működik ez […]
Hogyan használom az AI-t az online marketingben
Az online marketing dinamikusan változó világában a legújabb technológiai eszközök alkalmazása kulcsfontosságú a versenyképesség fenntartása érdekében. Az egyik ilyen eszköz, amely nagy segítséget nyújt a mindennapi munkámban, a Chat GPT. Ebben a cikkben bemutatom, hogyan integrálom ezt az eszközt a munkafolyamataimba, és milyen előnyökkel jár […]
Webshop hirdetés 2024-ben
Ebben a cikkben összefoglalom azt a hirdetési folyamatot, amit érdemes alkalmazni akkor, ha webáruházad / webshopod van. Leírom a folyamatot és bemutatok egy olyan gyakorlatot, amit napi szinten használunk és fejlesztünk egy-egy webshop reklámozása kapcsán. A cikk a saját és kollégáim tapasztalata alapján készült. Napi […]
Facebook fiók tiltás, korlátozás, hirdetés felfüggesztés, vállalkozáskezelő letiltása
Ebben a cikkben a Facebook hirdetés közben előforduló hibákról és azok megoldásairól írok. Egyre több olyan megkeresés érkezik hozzám, ahol valamilyen problémát (Facebook, Instagram fiók tiltás, korlátozás, hirdetés felfüggesztés, vállalkozáskezelő letiltása) kellene megoldani. Példaként néhányat leírok, remélem segítség lehet azok számára, akik hasonló cipőben járnak […]
Online marketing válság (gazdasági visszaesés) idején
Pánik helyett racionális üzleti döntések A recesszió kezdete 2022 vége Majd minden közgazdasági elemző azt jósolja, hogy 2023-ban globális gazdasági visszaesés veszi kezdetét. A világgazdaság túlhevült, a második V.H. óta legnagyobb háború robbant ki Európában, az ellátási láncok folyamatosan sérülnek, olajpiacon kialakult feszült helyzet …a […]
A honlapod segíti az online marketinged? – weboldal audit
A sikeres online marketing feltétele a megfelelően felépített és működő honlap. Ebben a cikkeben összefoglalom, hogy mire ügyelj, hogy a honlapod ki tudjon szolgálni egy jól megtervezett marketing stratégiát. A cikk elolvasása után csinálhatsz egy gyors weboldal auditot. Ha még csak most tervezel honlapot készíttetni, […]
Online marketing használata ingatlanirodáknak
Hogyan építs egy marketing rendszert, ha ingatlanokat szeretnél értékesíteni? Ez a cikk azoknak az ingatlanosoknak/ingatlanirodáknak szól, akik szeretnék kihasználni az online marketingben rejlő lehetőségeket. Sok ingatlanosnál és ingatlanirodánál örök kérdés, hogy hol hirdessen, melyik a legjobban működő platform az ingatlanok meghirdetésénél, honnan jön a legtöbb […]
Google Ads fiók felfüggesztése
/ Google Ads account has been Suspended / Mi a teendőd, ha a Google ads fiókodat felfüggesztették? Ijesztő érzés, amikor egy „Felfüggesztettük fiókját” tárgyú e-mail érkezik az e-mail fiókunkba. Ebben a cikkben összeszedem a saját tapasztalatainkat és a fellelhető netes cikkek legfontosabb megoldási lehetőségeit. A […]
Hogyan hatnak a színek a Facebook hirdetéseknél? – Színpszichológia alkalmazása.
Ebben a bejegyzésben leírom lépésről lépésre, hogy használjuk úgy a színeket (színek pszichológiáját segítségül hívva), hogy azok jelentősen növeljék a konverziós értékesítési rátánkat a Facebook hirdetésünkben. A leírt módszert lehet használni minden olyan marketing eszköznél, ahol meghatározó a hirdetés képi világa (Google ads display hirdetés, […]
Facebook hirdetés tudatos tervezése
/remarketing fontossága/ Amikor egy vállalkozás marketing kampányát tervezzük, próbáljunk meg folyamatokban gondolkodni. Ha megvan milyen konkrét célokat szeretnénk elérni a kampánnyal, ki tudjuk hozzá választani a legmegfelelőbb marketingeszközöket és elkezdődhet a tervezés. Érdemes vizualizálni a kampányt, így látjuk, hogy az egyes elemek milyen célt […]