Nagy tapasztalatom van Facebook kampányok tervezésében és kivitelezésében. Az egészen nagy, több milliós költésű kampányok mellett kisvállalkozók, szolgáltatók kampányát is készítem folyamatosan.
A Facebook szinte minden új fejlesztést, hirdetés típusát azonnal ki szoktam próbálni élő kampányokban.
Ezen az eszközön az emberek egy passzív keresésben (Google Ads-nál aktív keresésben lévő embereket szólítunk meg) vannak, ezt figyelembe véve kell tervezni a rajta zajló kommunikációt is.
Minden vállalkozás és termék más, ezért a Facebook kampányok is máshogy épülnek fel. Általában megismerem a terméket és a célokat, ezek után tudom a marketingstratégiába beleépíteni (vagy kihagyni) ezt az eszközt, ami az egyik kedvencem.
Ha érdekelnek a facebook kampányok, nézd meg milyen költségekből áll egy facebook kampány ára, illetve milyen elemekből épül fel egy facebook hirdetés.
Ha segítségre lenne szükséged, keress bátran!